Dlaczego warto nosić odzież reklamową?

Odzież reklamowa z nadrukowanym logo firmy może spełniać różnorakie funkcje, przez co często stanowi podstawowy gadżet, zamawiany zarówno przez mniejsze firmy, jak i przez wielkie korporacje. 



Nasza wizytówka
Podstawową funkcją tego typu odzieży jest utrwalanie logo danej firmy. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak bardzo obrazy trafiają do naszej podświadomości – wpływając na nasze decyzje i sentymenty. W zdecydowanej większości jesteśmy wzrokowcami, więc znacznie łatwiej jest nam zapamiętać obraz czy symbol, niż zapamiętać frazę. Oczywiście, fraza, która jest powtarzana wielokrotnie, zostanie w końcu zapamiętana, jednak kolejne powtórki będą raczej budzić irytację, niż wywoływać pozytywne skojarzenia. Natomiast elegancka, subtelna reklama firmy, umieszczona na koszulkach polo, nie będzie wydawać się nachalna, a jednocześnie doskonale spełni swoje zadanie. 
Co więcej, w wielu przypadkach, poza reklamowaniem logo, estetyczna, ujednolicona odzież firmowa sprawia, że pracownicy danej firmy wyglądają znacznie bardziej profesjonalnie i fachowo. Trudno wyobrazić sobie, że np. kosmetolog w SPA wykonuje zabiegi we własnych, prywatnych ciuchach, albo pracownicy marketu budowlanego ubrani są w przypadkowy sposób. Osoby, pracujące w danej firmie, stanowią – podobnie, jak gracze na boisku – pewną drużynę. Skoro mają być zespołem, powinni wyglądać, jak zespół i prezentować się odpowiednio do pełnionej funkcji. Niezależnie więc od branży, pracownicy firmy powinni wyróżniać się spośród innych osób, ponieważ ich estetyczny wygląd świadczy o profesjonalizmie firmy i dbałości o klienta. 

Nasza darmowa reklama
Nie zapominajmy jednak, ze odzież z logo naszej firmy niekoniecznie muszą nosić jedynie nasi pracownicy. Równie dobrze koszulka z naszym firmowym nadrukiem może stanowić elegancki i niebanalny prezent dla klientów i kontrahentów. Tego typu gadżet reklamowy będzie stanowił nasza mobilną reklamę, bowiem obdarowany nim klient będzie propagował nasza firmę wszędzie tam, gdzie wybierze się w naszej koszulce czy bluzie. Oczywiście, aby klient używał naszej odzieży, musi ona być wykonana z wysokiej jakości materiałów, zaś logo nie powinno być za duże – w przeciwny wypadku, nasza odzież wyląduje na dnie szafy i będzie używana jedynie okazjonalnie, przez co nie spełni swojego zadania. 

Nasze korzyści
Inwestowanie w odzież reklamową przynosi więc szereg korzyści; przede wszystkim, świadczy o naszym profesjonalizmie i poważnym stosunku do klienta, podbudowuje więc wizerunek firmy. Poza tym, wpływa na rozpoznawalność naszej marki i tym samym sprawia, że stajemy się godni zaufania, zaś nasze produkty czy usługi wydaja się dobrze znane, swojskie i sprawdzone.