Rodzaje odzieży reklamowej

Odzież reklamowa stanowi niezwykle skuteczny i relatywnie tani nośnik reklamy. Z tego powodu, w taki właśnie tym kampanii reklamowej inwestując zarówno wielkie korporacje o światowym zasięgu, jak i firmy należące do sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Co oczywiste, aby tego rodzaju reklama odniosła zamierzony skutek, odzież reklamowa musi być odpowiednio wysokiej jakości. Pamiętajmy bowiem, że będzie ona stanowiła nasza wizytówkę – jeśli więc zdecydujemy się na zakupienie rzeczy kiepskiej jakości, będzie do dla świata sugestia, że również jakość naszych usług pozostawia wiele do życzenia. 
Osobnym zagadnieniem jest kwestia doboru rodzaju odzieży – tu przede wszystkim powinniśmy wziąć pod uwagę nasza grupę docelową i zdać się na jej potrzeby i preferencje. Przyjrzyjmy się zatem, jakie opcja mamy do wyboru.



T-shirty reklamowe

Zwykłe koszulki stanowią najbardziej uniwersalny rodzaj odzieży reklamowej. Warto przy tym zwrócić uwagę na takie parametry, jak gramatura materiału oraz jakość wydruku, bowiem w tym przypadku będą one szczególnie widoczne. T-shirty reklamowe, ze względu na stosunkowo niską cenę, stanowią najbardziej rozpowszechniony typ odzieży reklamowej.

Koszulki polo

Koszulki polo, dzięki obecności kołnierzyka, uznawane są za bardziej elegancką odmianę T-shirtów. Tego rodzaju odzież można już swobodnie założyć do marynarki, udając się na spotkanie biznesowe. Koszulki polo często zamawiane są przez firmy w związku z konkretnym wydarzeniem, np. wyjazdem integracyjnym czy konferencją, dzięki czemu pracownicy firmy podczas trwania imprezy wyróżniają się na tle innych osób, zaś po jej zakończeniu mają sympatyczną pamiątkę, budująca ich lojalność względem firmy oraz poczucie jedności w zespole. 

Spodnie reklamowe

Nie jest powiedziane, że odzież reklamowa musi być przeznaczona dla górnej połowy ciała – równie dobrze możemy reklamę umieścić na spodniach. Dzięki temu, nieco nietypowemu, usytuowaniu, nasze logo z pewnością przyciągnie uwagę. 

Polary i kurtki

Polary oraz kurtki reklamowe stanowią nieco droższą opcję od pozostałych, ale też prezentują się znacznie bardziej efektownie. W zależności od wybranej opcji, mogą to być kurtki przeznaczone do codziennego użytku lub też specjalistyczna odzież, używana w górach czy na wyprawach. 

Czapki
Stosunkowo tanim, ale efektywnym rodzajem odzieży reklamowej, są czapki z nadrukiem. Ich podstawową zaletą, obok niskiej ceny, jest fakt, że nadrukowane na nich logo znajduje się na wysokości wzroku, dzięki czemu jest doskonale widoczne.