Nieruchomości handlowe i ich popularność

Nieruchomości handlowe i ich popularność

Nieruchomości handlowe są coraz popularniejsze. Przede wszystkim uwaga inwestorów skupia się nie tylko na budowie nowych centrów handlowych ale również na rozbudowie już istniejących. Rozbudowa postępuje tak dynamicznie, że można jej przypisać niemalże jedną piątą całej przybyłej powierzchni handlowej. Największa ilość powierzchni handlowych została oddana do użytku w małych miejscowościach, ponieważ inwestorzy widzieli w nich potencjał dlatego, że nie były one już miejscami zajętymi przez konkurencję. Z roku na rok rośnie zainteresowanie polskim rynkiem nieruchomości handlowych również w Europie, przez co wiele międzynarodowych marek rozpoczęło swoją działalność w Polsce. Obecnie deweloperzy skupiają się na budowie małych i średnich obiektów. Duże powierzchnie handlowe, których wielkość przekracza czterdzieści tysięcy metrów kwadratowych stanowią zaledwie niewielki procent całości inwestycji. Wciąż powstają nowe powierzchnie handlowe, ale wbrew pozorom, jednak nie są to najczęściej nowoczesne, wielki centra handlowe lecz małe i średnie markety oraz sieci sklepów. Dużą role odgrywa rozbudowywanie już istniejących centrów handlowych, bardzo popularne w ostatnim czasie, aby można było w nich zrobić jeszcze więcej punktów handlowych czy też miejsc, oferujących wiele atrakcji. Dzięki temu bowiem spędzony w nich czas na pewno będzie mile wspominany.

[Głosów:1    Średnia:3/5]