Power bank jako gadżet reklamowy

Współczesny świat narzuca nam szalone tempo życia, więc niezmiernie ważną kwestią jest stałe pozostawanie w kontakcie. Szczególne znaczenie ma to dla osób, które prowadzą własny biznes lub piastują na tyle istotne stanowiska w firmie, ze nie mogą pozwolić sobie na kilka czy kilkanaście godzin bycia poza zasięgiem, ponieważ maja rozładowany telefon. Zresztą, zauważmy, że telefony dawno już przestały służyć nam jedynie do dzwonienia – obecnie są to już właściwie małe komputery, służące również do pracy, wysyłania e-maili, a nawet wykonywania operacji bankowych. Z drugiej strony, ilość zainstalowanych na urządzeniu aplikacji powoduje, że żywotność baterii spada i coraz częściej musimy korzystać z ładowarek – oczywiście przy założeniu, że mamy je do czego wpiąć. W podróży, na wakacjach, a nawet podczas zwykłego, ale pełnego wyzwań dnia, nie zawsze mamy możliwość doładować telefon, bez niego zaś czujemy się, jak bez ręki. I dlatego właśnie coraz bardziej popularnym urządzeniem staje się pudełko na energię, czyli power bank.



Przyjazne skojarzenia
Aby klienci byli wierni firmie, muszą - po pierwsze - pamiętać o jej istnieniu, a po drugie – zwyczajnie ją lubić. Wówczas istnieje spora szansa, że nawet nie pomyślą o przejściu do konkurencji, ponieważ sami będą odczuwali to, jako pewnego rodzaju zdradę. Aby jednak „zaprzyjaźnić się” z klientem, warto podarować mu coś, co wywoła pozytywne skojarzenia, a taką właśnie rolę spełni power bank: pomoże pozostać w kontakcie, uratuje sytuację, gdy w połowie dnia padnie nam telefon i nie pozwoli, byśmy zostali na przysłowiowym lodzie. 

Stalą obecność
Power bank, jako nośnik reklamy, sprawdza się doskonale. Przede wszystkim, jest to urządzenie, z którego klient regularnie korzysta, dzięki czemu on i ludzie w jego środowisku mają stały kontakt z naszym logo. Po drugie, power bank to urządzenie kojarzące się z nowoczesnością, biznesem i prestiżem, a co za tym idzie – również firma, która takie urządzenie podarowała, wywołuje jak najbardziej pozytywne skojarzenia.

Odpowiednia dystrybucja
Co oczywiste, gadżety typu power bank wymagają odpowiednio przemyślanej strategii co do dystrybucji. W odróżnieniu od smyczy na klucze lub długopisów, tego typu urządzeń nie będziemy przecież rozdawać hurtowo, ponieważ byłaby to niezmiernie kosztowna kampania reklamowa. Należy jednak podkreślić, że jeśli już zdecydujemy się na podarowanie klientowi lub kontrahentowi power banku, z pewnością zostanie to odebrane jako wyraźny sygnał o dużych możliwościach naszej firmy oraz o jej poważnym podejściu do partnerów biznesowych, co może w przyszłości zaowocować zwiększeniem naszych obrotów.