Gadżet na jesienne dni - o parasolu z logo firmy

Na pozór parasol jest gadżetem, kojarzonym głównie z mieszkańcami mglistych Wysp Brytyjskich. Zwykli oni mawiać, że dobra pogoda wyróżnia się tym, iż deszcz pada z góry na dół, zaś zła – tym, że pada w poprzek. Co prawda, Polska wyspiarskim krajem nie jest, tym niemniej jesień jest okresem, kiedy bez parasola lepiej nie wychodzić z domu. Z tego właśnie powodu parasol może stanowić świetny gadżet reklamowy – tym bardziej, że wcale nie jest powiedziane, iż w innych niż jesień porach roku, aura zawsze będzie sprzyjająca. A skoro parasol jest popularnym i często użytkowanym przedmiotem, dlaczego by nie wykorzystać tego faktu do promowania swojej marki w niebanalny sposób? Na jakie zatem korzyści możemy liczyć, jeśli zdecydujemy się na kampanię reklamową z użyciem parasoli?



Oryginalny prezent
Ideą wszelkich kampanii reklamowych, prowadzonych z użyciem gadżetów, jest wyróżnienie danej firmy na tle konkurencji. Parasole, jako gadżety reklamowe, są na tyle oryginalnym i nietuzinkowym prezentem, iż reklamowana na nich firma również wyda się szczególna i wyjątkowa, przede wszystkim zaś - zostanie zapamiętana, a to już przynajmniej połowa sukcesu. 

Poczucie wdzięczności
Każdy prezent jest mile widziany, bowiem większość z nas po prostu lubi dostawać coś za darmo. O ile ucieszy nas nawet długopis czy zwykły breloczek, o tyle prezent, który posiada duże walory użytkowe – tak, jak parasol – odebrany zostanie znacznie bardziej pozytywnie. Co więcej, ponieważ parasola zwykle używany, by ochronić się przed deszczem, firma, która taki parasol sprezentuje, podświadomie będzie kojarzona z bezpieczeństwem, dobrem i troską o klienta, a stąd już tylko krok do właściwych decyzji przy kolejnych zakupach. 

Odpowiednia wysokość
Niezmiernie istotnym elementem, z punktu widzenia skuteczności reklamy, jest jej odpowiednia lokalizacja. 
Nawet wchodząc do hipermarketu możemy zauważyć, iż produkty tego samego rodzaju znajdują się na różnych wysokościach. Warto zaznaczyć, iż nie jest to przypadek – dostawcy, którzy pragną, by ich produkt znalazł się dokładnie na wysokości oczu klientów, muszą za to zapłacić, i to niemałe kwoty. Co z tego wynika dla reklam, umieszczanych na parasolach? Otóż, z definicji będą one noszone na odpowiedniej wysokości. Wystarczy niewielka mżawka, aby obdarowany parasolem klient otworzył go i, niosąc tuż nad głową, zaprezentował nasze logo światu. Dzięki czemu logo i nazwa naszej firmy będą doskonale widoczne – a najlepsza wiadomość jest taka, że w ogóle nie musimy za to płacić. Użytkownik parasola zupełnie za darmo będzie paradował z nim po mieście, jednocześnie stanowiąc naszą mobilną reklamę.