Gadżety reklamowe dla dzieci

Gadżety reklamowe należą do najbardziej skutecznych form reklamowania produktów i usług firmy. Podstawową zaletą tego typu kampanii jest fakt, iż trafia ona bezpośrednio tam, gdzie powinna – o ile baner reklamowy zobaczą zupełnie przypadkowe osoby, często nienależące do leadu danej firmy, o tyle gadżety, jeśli są dystrybuowane w odpowiedni sposób, trafiają bardzo precyzyjnie. Co więcej, gadżet taki, poza utrwalaniem obecności firmy w świadomości obdarowanych osób, wywołuje również poczucie wdzięczności, a nawet pewnego długu, co pozwala na wytworzenie emocjonalnego związku klienta z daną firmą. Szczególnie mocno ta zasada działa w przypadku dzieci – i nie ma tu znaczenia, czy firm, reklamująca swoje usługi na gadżetach dla dzieci, zajmuje się produkcją czy usługami dedykowanymi dla nich, czy dla ich rodziców. Zasada pozostaje ta sama – logo jest stale obecne w świecie, w jakim obracają się klienci, zaś pozytywne emocje, związane z faktem otrzymania prezentu przez nasze dziecko, powodują powstanie więzi emocjonalnej. Przyjrzyjmy się zatem, jakie mamy możliwości w zakresie reklamowania się na gadżetach dla dzieci.



Kredki

Większość dzieci, niezależnie od tego, czy posiadają talent, czy nie, uwielbia rysować. Nie bez powodu w miejscach przyjaznych maluchom zawsze znajduje się niewielki stolik krzesełka i właśnie kredki. 
Możemy tu zdecydować się na kredki świecowe umieszczone w tubie i przeznaczone raczej dla młodszych dzieci, albo drewniane (ołówkowe). 

Blok rysunkowy

Blok rysunkowy stanowi naturalne uzupełnienie dla kredek, ale równie dobrze może stanowić oddzielny gadżet. Co więcej, tego typu gadżet wcale nie musi trafić bezpośrednio do małych rączek naszych klientów – równie dobrze może stanowić doskonałą propozycję dla miejsc, gdzie rodzice przychodzą z dziećmi: przychodni zdrowia, poczekalni i kącików malucha. 

Układanka

Różnego rodzaju puzzle i układanki są czymś, co wciąga do zabawy małych i dużych. Drewniana układanka, opatrzona naszym logo, posiada tą przewagę nad innymi gadżetami, że maluch oraz jego rodzice będą patrzeć na niego znacznie dłużej, niż na inne przedmioty reklamowe. Z tego powodu, nasze logo zostanie znaczne lepiej zapamiętane oraz wywoła pozytywne skojarzenia ze wspólną zabawą.

Świnka skarbonka

Ciekawym gadżetem jest również świnka skarbonka. Tego typu przedmiot ma za zadanie przede wszystkim nauczyć dzieci oszczędzania – pamiętajmy jednak, że zwykle dzieci oszczędzają na bardzo konkretny cel: rower, komputer itp. Dzięki temu, umieszczona na skarbonce logo naszej firmy w naturalny sposób zostanie skojarzone z marzeniami i ich spełnianiem, a są to niezwykle pozytywne konotacje.