10 nietypowych gadżetów

Gadżety reklamowe z nadrukowanym logo stanowią doskonały sposób na reklamowanie produktów i usług firmy. Sęk w tym, że konkurencyjne firmy również o tym wiedzą, przez co, aby wyróżnić się na ich tle, warto sięgnąć po gadżety nietypowe. Poniżej prezentujemy dziesięć przykładów takich przedmiotów, różniących się ceną, parametrami oraz przeznaczeniem. Oczywiście, poniższa lista nie wyczerpuje tematu – ma jedynie za zadanie da c nam pewien ogląd sytuacji, zainspirować nas i podpowiedzieć kierunki działania, które mogą sprawić, że to właśnie nasza firma zostanie zapamiętana przez klientów i podbije ich serca.



Propozycja 1 - bezprzewodowa mysz samochód
Większość z nas, zamiast komputerów stacjonarnych, używa laptopów, które pozwalają oszczędzić sporo miejsca, ale posiadają pewną wadę – niewygodny w użytku touchpad. Dlatego właśnie klient, któremu podarujemy bezprzewodową myszkę, z pewnością będzie jej często używał – tym bardziej, jeśli będzie ona posiadała ciekawą, niebanalną formę modelu samochodu. 

Propozycja 2 - magnetyczny masażer
Jeżeli klient dostanie taki właśnie gadżet z naszym logo, będzie kojarzył naszą firmę z uczuciem relaksu i błogości, co z pewnością przełoży się na jego decyzje zakupowe.

Propozycja 3 - lampka biurkowa w formie Tic-taca
Kołysząca się lampka biurkowa o ciekawej formie stanowi doskonałe połączenie funkcjonalności i estetyki. Tego typu gadżet będzie cieszył oko nie tylko osoby, której go podarujemy, ale również wszystkich kontrahentów i gości, którzy odwiedzą jej biuro.

Propozycja 4 – magnetyczne puzzle 3D
Jest to propozycja przeznaczona dla ludzi, lubiących łamigłówki i majsterkowanie. Główną zaletą jest tu fakt, że klient, chcąc nie chcąc, przez stosunkowo długi czas skupi wzrok na naszym gadżecie – a więc również na naszym logo.

Propozycja 5 - przezroczysty parasol
Parasol to przedmiot, którego używamy na zewnątrz,więc przemieszczając się po mieście, nasz klient będzie stanowił mobilną reklamę naszej firmy.

Propozycja 6 - rękawiczki do smartfona
Nikt nie lubi marznąć w dłonie. Jeśli więc klient dostanie od nas rękawiczki, umożliwiające obsługę telefonu, z pewnością będzie nam wdzięczny – i, podobnie, jak w przypadku parasola, będzie propagował nasze logo w miejscach publicznych.

Propozycja 7 - antystresowa kostka do gry
Antystresowa kostka do gry, wykonana z miękkiej pianki, pomoże klientowi skojarzyć nasze logo z relaksem. 

Propozycja 8 - antystresowy młotek
Niekiedy kostka nie wystarczy – w takiej sytuacji klient może sięgnąć po... antystresowy młotek, z pomocą którego rozładuje napięcie, a jednocześnie nie zrobi sobie i innym krzywdy. 

Propozycja 9 – piersiówka
Elegancka piersiówka z naszym logo będzie gustownym prezentem i z pewnością wywoła jedynie pozytywne skojarzenia z naszym logo.

Propozycja 10 - torba piknikowa
Torba piknikowa posiada tę przewagę nad innymi gadżetami, że jakby z definicji używana jest w weekendy lub w czasie wakacji. Dzięki temu, nasze logo będzie pojawiać się w miejscach publicznych, a także będzie kojarzyć się z relaksem i odpoczynkiem.